mandag den 12. marts 2012

Chai


David Rio chai med vanilje
Jeg elsker chai. Det er ligesom en flydende kanelkage.
Jeg har har efterhånden købt mange forskellige chai (primært tebreve), og jeg har bare aldrig været særlig tilfreds med dem. De har ingen dybde, sødme og er alt for kraftige til mig. Jeg er helt klart til de søde chai.
Efter adskillige forsøg på at finde den perfekte chai, har jeg endelig fundet den. Den er cremet og sød. Og krydderibalancen er helt perfekt. Det er David Rio's Elephant Vanilla Chai.
Det eneste negative er prisen, men hvad gør men ikke for den perfekte chai?

Jeg har lagt karamelsovs i bunden af glasset, chai med varm mælk og en tørret kanel til at røre rundt med.

1 kommentar:

  1. Jamen altså, hvor var det godt du kom forbi min blog og besøgte mig! Ellers havde jeg jo aldrig opdaget DIN blog. Jeg har jo bare lyst til at spise det hele :) Vildt lækre og indbydende billeder - Jeg glæder mig til at følge med hos dig :)

    SvarSlet