tirsdag den 3. juli 2012

Magnolia Bakery


Dette er butikken som Carrie fra Sex & the City spiser cupcakes fra (som faktisk ligger super tæt på hvor hun bor i serien). Butikken ligger i Greenvich området, som er sådan et hyggeligt, trendigt og nærmest boheme område i New York. Så hvis I skal til New York vil jeg helt klart anbefale at besøge dette område.
Nå, nu til kagerne. Der var så mange lækre kager. De havde både cupcakes, tærter, lagkager, festkager. Det smarte er, at man kan få skåret et stykke af de store kager og tærter, så man ikke behøver at købe en hel kage (en hel kage er til ca. 15-20 personer), så det er super fedt. Og når man er i butikken kan man se dem stå og dekorere kagerne, og det er bare så hyggeligt og inspirerende. Derudover kan man også købe Magnolia Bakery bøger og krymmel. Jeg var rigtig glad for at vi var forbi butikken, og vil helt klart købe kager fra dem næste gag jeg er i NYC. Jeg har taget nogle billeder som jeg meget gerne vil dele med jer.









Og selvfølgelig skulle vi da smage en cupcake (jeg sige en fordi på en varm sommerdag i New York er der grænser for hvad en kageelsker kan indtage). Jeg fik en cupcake med dulce de leche (da jeg elsker karamel) og min mand tog en vaniljecupcake med chokolade buttercreme. Og de var GODE!





Ha' en skøn tirsdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar